Wednesday, October 27, 2010

Pernah Rasa RestNGo?

Yang korang selalu pakai tu TouchNGo bukan. pakai kat Tol n LRT tue.. dah usik sekali pastu boleh lari... ouh., meaning?...ha, pikir lain le tu.. ok clean up kan mind korang yg byk virus tuh. ini bukan blog lucah bebeh

Ini RestNGo, dah rehat rehat pastu boleh lari

Gambar serupa perempuan kesangapan.

owh apakah.. dude, cik tengah sakit ni tahan kerusi tu kuda kuda belakang cik. Sakit woo tapi sedap. :p

Ni kat BB plaza.,Tau? Sungei Wang tau? BBplaza ni kat sebelah Sungei Wang. Plaza yg tak happening. korang boleh tido tengah jalan mall. takde sape kacau ko. gerenti beb. Metrojaya yg besar gedabak pun boleh lingkup. Punya lah takleh buat sale kat BBPlaza ni. hahaha..

Motip. Ha, kerusi Gintell ni berada di BB la. Kalau masuk singgit dapat merasa 3 minit kudaan. Kalau 5 ringgit 15 minit kot. Masuk 10 ringgit dapat 30 minit. tak silap lar. Pi la usha usha kerusi ni. Tingkat 1 tak silap. Aih, cik ni sumenye 'tak silap'. nampak sgt pala blur kannn.

Jangan risau, kat sini takde sape akan tengok muka korang kesangapan. pasal takde orang lalu sini pun. Bila lagi nak try kann. Try la dah ada kesempatan tu. tempat lain selalu segan segan takut laki pandang dada kita goyang goyang kann..

Ni pasti gerenti puas hati. Datang bawak kawan yea. cik dapat komisen. huhu


Ya Allah perut kooo cik... Rindu nye rambut panjang. Menyesal? nope


2 comments:

Mimy Hamid said...

aku suka jugak..tang masuk duit hinggit berdesup..pastu urut2 badan..pastu org lalu lalang nengok cam hapa...lalala

azy said...

mmg xleh blah la mesin2 urut nie...geli weiii..hahahaha...