Tuesday, October 26, 2010

On The Way Back To Normal Life

Muka masalah ke ni weh?..

Lepas entry terakhir hari tu. Cik muhasabah diri. Serius weh.. tak main main punye cite.

Ada kawan suh cik lari. Yess,, aku dah berlari. Still benda yg rasa terbeban kat hati ni tak hilang hilang

Ada kawan suh cik ke arah itu. Yess,, cik sedang ke arah itu. (cite ni biar je cik simpan sorang sorang, kang kata menunjuk pulak)

Ada kawan suh carik hobi baru tuk hilangkan tensi. Yess,, Cik dah jumpa hobi baru..

Tapi still hati ni berserabut. walau keserabutan tu terhakis sikit demi sikit.

Serius terperanjat bila timbang badan naik 1kg. Thankx IKa diariXXL bagi kaler merah kat nama CIK. Cik sukee kaler MERAH. Baru rasa nak sedar diri kannn..huhu..
Owh, masalah tidur dah settle,
Kembali Workout ngan Jill

good sign bukan

Cite kat Along. Dia kata, 'ko kena kawen ni baru hati ko ringan'.

'Ok, ko carik calon tuk adik ko ni. buleh? segera yea segera.'

Kalau itulah penyebab cik bengong sepanjang bulan ni.

Cik harap masa boleh putar balik. supaya cik tak tersalah pilih. Tapi, masa ke depan lagi ada lar..

~ Status terkini: single and available. Anyone? :-)

Tapi cik bukan desperate. Mungkin perlukan environment baru. Mungkin?


4 comments:

pearls.. said...

APSAL NI CIK??? BERAT JERK NAMPAK MASALAH...

Azfa said...

andai nya dpt ku ulang semula..

myoliza said...

cik tu, jogging park kt tepi stesen lrt wangsa maju seksyen 1ker,..

Mimy Hamid said...

anyone?? hehe memoga amin...be slow slow..nanti akan dtg ngan sendiri..enjoy ur single life


p/s: dtg la ngan sesapa pun..tak kesahh