Thursday, July 22, 2010

Nak Mintak Tolong Korang - TENGGELAMNYA KAPAL VAN DER WIJCK


Korang, cik nak mintak tolong. Ada tak sesaper pernah tengok buku ni. Cik nak beli Novel TENGGELAMNYA KAPAL VAN DER WIJCK oleh Dr. Hamka ni secepat mungkin. Emergency!

Alkisahnya, cik nak ganti buku kawan cik. Pinjam2 pastu terbuat hilang. Nak ganti. Dah cari kat kedai buku tapi semua edisi baru. Buku sama tapi cover dia dah lain lah. Cik nak ganti sejibik cover ni. Yang ni Cover edisi lama. Yang baru tu belakang dia kaler hitam. Cik taknak. Pastu saiz pun tak sama. Edisi baru tu lebar macam novel cinta. Yang lama ni besar sikit.

Kalau ada sesiapa nampak buku ni sila bagitau cik. Cik mintak tolong sangat2 nih..

Cik besarkan, kot kot korang tak nampak

TERIMA KASIH SEMUA

3 comments:

myoliza said...

hmm,.sebuah karya agung Hamka, tp akak x penah baca,..best tak,..zaman belanda kan seputar kisahnyer ;D

baincardin said...

Salam.

Cahaya-Bagaimanakah rupa kebesarannya? Jom kita menghayatinya bersama! ^_^

kok oda said...

cuba cari dekat kedai2 buku lama. adik kok oda ade buku lame nih.