Monday, August 1, 2011

Pengumuman Puasa


Dari kecik sampai besar serius cik nantikan pengumuman puasa. Baru nampak meriahnya sambutan disitu. Tapi malam tadi tukang umum bertukar rupa.. Bukan lagi pakcik yang tahun lepas



Datuk Syed Danial Syed Ahmad
Penyimpan Mohor Besar Raja Raja Malaysia

Pakcik ni umum nak cepat habis lah.. Direct strait to the point. Tak sempat nak feel dah setel.. Cik agak dia ni neves masuk tv kot. Mana ek pakcik slow and steady tu? dah pencen ka!..adui, ahchik rindu die iye pun nye.. :(

Dulu dulu kann, cik kalau tak sempat tengok pengumuman puasa dan raya ni. Mesti cik pesan kat sape sape "Jangan lupa tengok pakcik tu pakai baju melayu kaler ape tau!". 

Just nak tau dia pakai kaler apa. Bukan nak tau bila tarikh puasa and raya. haha.. memori!

Selamat berpuasa semua...


4 comments:

N a d i a said...

Selamat Berpuasa gak Cik!

ariana8733 said...

hahahaha.klako r cik ni..nape nak tau pakcik tu kai baju melayu kaler ape? cik nak wat baju raye kaler same ye...

pe2 pon, selamat berpuasa ye cik..

noradzlina.kamdani said...

aah..pak cik yg thn ni laju bebeno ms umumkan tarikh pose....
xsempat nk feel gak...

Mizz_NuHa said...

lorh..bukan ke pakcik penyimpan mohor besar-besar belaka tu dah meninggal dunia tahun lepas.ke tahun ni ntah..tak silap sy la...