Wednesday, January 26, 2011

Pandai Lah Nak Puji Cik Pulek

Minah IT ni cina, dok puji puji cik pakai eyeliner cantik..

Ni pasal nak cover keje dia yang 2-3 kali nak pegang pc aku lah nie. Ganggu keje saje..

Nak puji pun hagak hagak la..

tau kan Cik ni anti pujukan.. puji melangit memang tak la.. sedar diri sangat sangat..cik gorges macam Adibah Noor. eh Silap.. Jue Aziz :)

'memang ai org cantek mae..pakai ape pun lawa.. tak perlu puji.. tak perlu yea tak perlu.. u setelkan cepat gode PC ai!..'

ucap dalam hati..

~kalau laki puji cik bunga bunga la.. takat pempuan cina tak payah le nak manis mulut ngan cik..

Teheee

1 comment:

KuraKuraDiBawahCawanKaca said...

Kemungkinan ko ngan aku share bilik kat spital skt jiwa adelah tinggi. Matilaa kito.. Pah tuo digelumangi manusia jahanam cenggitu