Thursday, November 25, 2010

Legend Of The Guardians


Semalam GSC Maxx buat free screening sempena perasmian panggung baru. Ada 3 cerita. Avatar, Guardian, dan satu lagi apa tah. Yang pasti sume 3D.

Owh, nak cite. Times Square sekarang ni dah takde Imaxx. GSC amek alih. So sekarang nie GSC ada 3 panggung. Tingkat 1, 3, dan 10..

Boleh boleh cik ngelak dari tengok 3D. sebab kuar panggung sure jalan huyung hayang mabuk todi.. Tapi dah orang ajak. kite pegi je la..

1st masuk panggung bekas imaxx nie. Gile besar hall dia. Macam ada award je rasa. Yang penting puas hati walau cite ni bukan favvy. anime, what u aspect.. kena pikir byk kali sape ni sape ni. muka same je sume.. owh, cam melalui suara je la..

Lagipun cik tak pandai imaginasi lebih2.. akan banyaklah soklan diajukan lepas tonton. Yang pasti terbaek. Credit thanx to AhMan. Tak sia sia terjumpa u kat Starbuck...muahaha, siap banje popcorn besar gedabak lagi.. kami tak habis mae..

Cik dok ngn kawan AhMan...... owh, awak sangat baik awak tau tak. even tak sembang byk smlm but i lioke... Owh, hati mengedix sudah kembali. Pada insan tertentu je la.. hehehe


Kami berempat tapi gambar ber2. Jejaka sila tunggu tepi..
specs buat pala pening :(


Cerita yang hanya tengok DVD..
gile ketinggalan



1 comment:

azy said...

hahaha...3D mahal maa..tgk free best la wlupun citer x seberapa..hehehe...