Thursday, November 11, 2010

Berghet Bater Pudeng

Ko pagi pagi dah nak mengumpat kannn.. haha, perangai paling heaven bagi setan berkeliaran. Ngeh!

Ingat tak ofismet cik yg branded sesangat tu. Sume cite takmau kalah.
Pagi ni dia bawak resepi baru kat ofis.
Dia ni spesis pelat Lisa Surihani. Contoh 'Margi Menargi!'..ataupun 'Gerghak Gerghi!'....
Dengan Bangganya mempersembahkan....

Cik tanya, 'apa ni. kuih baru ker?'
'Aah, 'Berghet Bater Pudeng'!'
erk, tak pernah makan. ko baru create ker
Tergeliat lidah aku dengar ko sebut. takyah sebut byk kali boleh tak. -kutuk dalam hati je la. :P..
'First time buat ni, sedap tak kak?'
ko nak suh aku puji kannnn
'yea, dik. sedap. lain kali buat lagi. Bagi ahkak lagi yea.'

Selang beberapa minit,
sehingga cubitan kuih terakhir
ngeh. ko cakap je puding Rhgoti. Sure cik pernah makan.
Takyah le nak seWestern sangat. Ko sembang ngn org melayu je pung. asal kampung je pung.
Lagipun ko kan pelat. Malu weh nak ckp omputeh.
Malu nak dengar..
hehehehehehehe


Haih........

2 comments:

Mimy Hamid said...

heheheh..bunyik grrrrrrrrrrrrrr...tunang aku pun spesis pelat r gak..camner la nak sebut nama aku yang panjang tu..hehe..

azy said...

hahaha...aku lagi kesian..hari2 melayan orang cenggitu..cam bagus je...asik minta kene puji je....bosannn....hahaha...