Monday, September 6, 2010

Diet Yang Berjaya

Betul ke Jumaat ni dah raya?! Macam tak caya. Rasa baru hari pertama puasa. Nak raya dah ke? :-(


Dengan ini cik mengumumkan DIET is FAILED. Mission incompleted.


Berat terkini cik 80kg dari 85kg. Sebelum puasa kata nak hilang 10kg konon. Euk, tinggal semangat semata. Hanya hilang 5kg selama 3 minggu puasa. 5kg yang hilang ini mungkin berat air sahaja. Kelemak masih degil ditanggalkan. Semua ini kerana bulan puasa agak payah workout. Walau makan masuk ke dalam mulut di kontrol habis habisan. akan tetapi badan cepat lembik walau hanya berworkout ngan Jill. Stage 1 je pun... aduss! Yea tau ini hanya alasan. orang lain boleh je workout yoyo o.


Dengan sakit bertimpa timpa. kini batuk dan selemo masih bertahta. sek sek sedut hingus (batal puasa tak?)Auw,dan masih sakit bahu kiri. cadang nak check up lepas raya. Harap result nanti tiada tulang rapuh bila di XRay. Sekarang sakit pinggang pulek. Aish, terasa begitu tua badan ni. Macam nenek usia 50. :-(


Dan saiz cik seperti dulu kala. Tembam Gebu Montel Bolat Dan Berlemak. Nak tengok?













 





Nah,

Gambar ini diambil sambil 2 lelaki negro berjalan sambil memandang cik tak berkedip.




"whatz up dude. Never see girl cute like me, huh?"

~dalam hati je ler

5 comments:

myoliza said...

cik, tak per ade turun jugak,..janji maintain cute ;D
akak baru dok soksek2 ni,running nose dh 2 hari,..demam raya dah.

Ain Alyssa said...

xpe cik,lepas raya blh wat len..insya'allah..yg penting ada keinginan dan jangan cepat mengalah...:))

Mimy Hamid said...

ko jejaga negro tu giler...eheh

Amy said...

ala 5kg pon turun jgk kan..xpe lps raya nnt usaha lg erk..jom same2 kite berusaha..kak amy pon turun skit tp leh rse badan ringan..lps raya nk start jog da..

ShaEyna Shah My said...

Yang penting ade usaha cik..hehehe