Thursday, July 1, 2010

Isu Diri Cik

Apesal ko ni CIK..
asyik fail mendisiplinkan diri.
Diet lah weh..
Tak sedar2 diri lagi ke.
kejap On Kejap OFFF
ko nak jadi apa weh..
TONG DRAM SELAMANYa!!!

owh Tidak...

TOLONG...

4 comments:

KuraKuraDiBawahCawanKaca said...

huhh!! ni nak kena gi jumpe cikgu disiplin nih.. takpun nak kena denda ketok ketampi..

kejap on kejap off.. tuh makneyer nanti raya tak muat laa baju raya ko tuh.. kena pakai kain sarung batik je laa sebagai baju raya..

lihat diri ku.. ramping kaaaannnn.. wakakakaka taruk diesel atas bara api..

cik xxx said...

kurung purple ko tempah kat indon tu tuk raya ke?

tak cantik!

KuraKuraDiBawahCawanKaca said...

bla blaaa blaaa.. busuk hati ko bau sampai ke sini.. muahahahaha.. tak boleh pakai untuk raya pasal longgar sikit.. kenapa? sebab aku kurus.. kenapa aku kurus? pasal aku mana ade pemalas macam ko.. muahahaha lagi..

ehh ehhh ko sila jangan kecik ati ngan aku yer.. nyesal laa ko kawan ngan aku.. jap lagi pegi nangis laa ko pasni..

cik xxx said...

apa kes aku nangis kerana ko.
rugi airmata aku tuk final worldcup nanti.

jap2, aku rugi baju tak muat? tak muat boleh kurus mea..
baju ko tak muat, terpaksa beli lain.
kan dah rugi disitu. belanjewan ko tinggi
hohoo