Friday, April 29, 2011

Kawan Tak Sebulu Dah Dapat Anak...ok Tahniah

Tadi jengah kat FB.. bahasa cik nak bukak profile orang satu satu memang tak la kecuali ada motif untuk berbuat demikian. Kalau sekadar cuci mata mengisi masa lapang.. wooo, dah lama cik takde masa sedemikian. Kesah ni terbongkar sebab dia lalu kat wall cik.. dah ada baca je lah kann..

Nampak 5 Gambar budak kecik dan diikuti salam tahniah dari kawan kawan..nama cik nak komen, tak la kor. kang meroyan pulak dia. Dah la tengah pantang tu :p

Ouh, kenduri dia ni cik ada datang. dan apa yang cik dapat hanyalah jelingan dari pengantin...baru lah cik paham rupanya dia pos kad kawin tu dengan harapan cik takkan hadirkan diri. WTH, kawan tetap kawan. Even tak sebulu ke apa.. Cik masih memuliakan jemputan orang ke hari bahagia.. mungkin Rasanya dia hantar kad tu nak show off  'Hey, seee....aku dah kawin.. kau hade?'

Dan sekarang dia dah beranak pun. Tahniah lah dari cik. Walaupun kite pernah bergaduh besar dan terus putus kawan. Ok ini statement dia yang buat. Bukan cik taknak kawan dengan dia. Dia yang meluat dan taknak kawan dengan cik lagi dah. Well. im not wrong anything. Mungkin dia bengang cik stay cool even kitorang dikalangan kawan kawan lain sekalipun. Mungkin jugak dia bengang sebelum ni sebab apa yang cik dapat dia tak dapat miliki. tah, cik tak tau isi hati dia. tapi kami memang totally tak sekepala.. carik gaduh itu pasti...

Tapi seingat cik. dari matrikulasi sampai berkerja. Walau tak suka dia tapi jodoh berkawan dengan dia tu panjang gila. Sampai stress tengok dia dan TAK PERNAH sekalipun dia agree dengan cara cik berfikir dan TAK PERNAH sekalipun cik agree cara dia menjugde sesuatu.

OK, kepala kita tak pernah sama..


Dear F,


Walaupun aku dah mintak maaf atas kesalahan yang aku sendiripun tak tahu apa yang aku buat. Aku masih anggap kau kawan. kawan dari sebahagian masa silam aku. Dan aku tau, aku tak effect dalam hidup kau. Begitu jugak kau tak effect dalam hidup aku. Bye F.. semoga kau bahagia dan happy selalu dengan kebahagiaan yang kau bina..


by Cikxxx


~i will remember u as a person who i always fight with...

No comments: