Tuesday, March 15, 2011

Romp Jeans Tuk Budak Gemuk

Dari semalam  kena perli dengan housemate. 'uih bau kedai!'...

la ni nak blk keje dah.. sempat lagi ngusik 'bau kedai bau kedai'

Gilak!

ini gara gara cik beli jeans baru.. Heh, Romp jeans.. murah kalau nak compare kan dengan Levi's. Mahal kalau nak compare ngan duit cik yang kecik kecik nie..

Kau tau, terperanjat beruk tengok Romp ada jugak saiz cik. Ingatkan tuk kaki kaki keding je. Kau tengok la budak budak zaman sekarang pesen tak cukup zat badan kann.. pastu pakai skinny jeans cap Romp. tolak guna jari  memang jatuh budak budak ni..

Menggatal nak test tiba tiba e eh..muat siot.. tapi saiz xxL la.. jangan mimpi amek saiz S sekarang nie. pastu kaki straight cut je. Jangan mimpi jugak pakai jeans ikut kaki. pastu lower cut.. ish, memang cik sukeee sangat sangat lah..

Dan tahap tak dan dan cik, macam  biasa lepas beli mesti pakai. Eh, malam  tadi rasa nak pakai tuk tido je.. tapi mengikutkan kewarasan fikiran..cancel kan aje..

Tup tup, hari ni bergaya pi keje pakai jeans baru..

Mwuah la Romp.. tak sia sia aku carik pelosok Rome semata seluar jin...



Harus carik lagi..


5 comments:

zana said...

i like gituuu

Mimy Hamid said...

ada ek romp...aku beli jeans kat FOS jek...lagi murah dri ko..hehe

N a d i a said...

ehh.. FOS pon ada jual ekk?

Tapi, muat ker kat empunya diri nih.. huhuhuhuhu.

ena cdk said...

mmg susah nak cari suar adik beradek jeans nie..huhuhu..pernah sekali tanya kat salesgirl ada x saiz 35-36? dengan kuatnya gadis tersebut cakap jeans jenama nie takde saiz tu, paling besar saiz 30@32..huhuhu..malu...

najmi said...

dekat Alpha Angle Wangsa Maju ada gak kedai Romp ni. kalo saiz aku 42" sehelai RM120.. dulu beli dalam RM60-80 aje. baru last week tg.