Thursday, February 10, 2011

Kalau Tunjuk Gambar Ni Agak Agak Diorang Cakap Apa..

Godek blog orang pastu ternampak gambar nie

Tengok yang pempuan tu.Wow

dan ini


teka siapa

dan ini


..seksi

Ni gambar dari zaman jepun tonggek..

Umi Aida dan Minah Senget (sape nama dia ni.Tak igt la)..

Kalau lah 2011 style ni kuar balik tuk berworkout.. tak sanggup heh nak pakai

Salut kat sesiapa yang sanggup scan gambar gambar lama ni.
Serius weh, zaman 90an mana ada scanner kat setiap rumah kann...
Nak harap scan kat ofis je lah kot, ke time tu guna mesin taip lagi


~ Budak budak sekarang mesti malu tengok gambar sendiri 20 tahun akan datang. Legging with baju pokok krismas. 



4 comments:

noradzlina.kamdani said...

umi aida n jasmin hamid ms mude2...keh keh keh...

N a d i a said...

wow!

mudanya mereka-mereka dalam gambar tu.

cik,
kalau camtu nak gak simpan gambar sekarang nanti 20 tahun akan datang boleh cakap, tak percaya saya dulu amat gemuks cam ni. ahahahha..

KuraKuraDiBawahCawanKaca said...

hahahah.. giler kurus umi aida.. sekarang bila dah tua pipi makin naik.. dagu makin panjang..

nama artis tuh jasmine hamid.. dagu runcing gak.. maklumlahhh kuat ambik air semayang+selawat..

Liyana Lunia. said...

HAHA minah senget T___T jasmin hamid la tu kak. btw nak tanyaaaaa mana nk dpt cd jillian tu eh kak? akak jual tak? pelis pelis T____________T