Wednesday, December 8, 2010

Kawin Je Keje Nye... Owh, Ku Rela LepasKan Kau Pergi

Tanggal 4 Dis bersaksikan Felda Kelapa Sawit, Kawan Cik si Tik bertemu jodoh dengan jejaka bernasib baik. Di sekalikan dengan abangnyaa yang sibuk nak kawen jugak. hehehe

Eksklusif ditemani kawan sekampung menyentet di rumah pengantin sehingga majlis selesai. 

 Sebelum puteri mendapatkan puteranya. kuning persalinan bak orang istana. make up pun terbaik. cik sukeeeee..... rambut cik kejung di hari kejadian. buat rosak gambar. cet tak selesa !
Pasangan kelabu tu abang pada Tik. 'ini ke pilihan ko abe weeeey, dulu aku usha ko sikit pung abe tok pandang... ' (ok gurau, tiada hati dan perasaan pun) hehehehe 

  Pengantin peace...Comel nye pengantin nie. ke ko buat buat comel agar tak terserlah ketuaan mu... haha...

Dah tengok pengantin, mesti lapar perut kann. Haruslah melantak. Saje je makan lambat. bagi tetamu chow dulu supaya cik dapat tambah lauk macam rumah sendiri. Aiskrim dalam gambar ini mungkin third atau fourth round. tu belum bapak pengantin tolong amekkan extra bila cik tipu tak makan lagi.. :P

Owh, bapak dan mak mertua tak jadi ku. hancur punah harapan ku tuk menjadi menantu hantu mu. Biarku membawa diri hati yang lara ini ke seberang lautan. Agar hatiku terubat. Hahaha, ada hati jugek ! ini semua gara gara cik ngam kancing gigi gilos dengan mak pak Tik. Masa study dulu selalu bertepuk tampar ngan abang Tik.. eh, pecah lak rahsia.... :P


Adegan bersembang sama si pengantin,

best tak kawen ~ Cik
Tak best lagi. malam kang InsyaAllah. ~ Azm
Bodo la, soklan aku lain dowh. takpe malam ni aku kol korang ~ Cik
Malam ni kami off segala fon yg ada kat rumah ni ~ Azm
Pesanan buatmu Cikgu Azm, 'aku tau ko poyo. sepadan ngan Tik. Ko jaga dia baik baik. Ko ikat dia kemas kemas agar dia tak menggatai ngan orang lain. Kasik can kat aku lak. Bertuah sebenarnya ko dapat kawan aku sebab kawan aku baik. Macam aku jugak'

:)

Tujuan entry ini ditulis nak letak gambar ini sebenarnya. Penting ! ... Agar dunia tau yang cik xxx jugak nak kawen. hahaha.. 

~ pengantin ketepi ketepi.. gergasi sudah kembali... lalalalala


Kawin sudah ko TIK (bukan nama sebenar tapi separuh)
TAHNIAH

1 comment:

Mimy Hamid said...

satu hari nanti ko akan kawen jugak...amin