Friday, November 12, 2010

Apa Fungsi Kamera Pada Cik

Dulu dulu cik akan mengelak dari lensa kamera. Konon konon low profile la. Padahal takut tgk diri dlm gambar. gebu macam pau. tak cantik lar. tak slim lar. Tu cite dulu lar.

Sekarang punya hal, selepas pandai sikit bergaya nie (sikit je ok) menggeletiskan diri selinap kat gambar2 orang. Gedik weh..

Nampak ar beza dulu dan skrg dari segi perangai. dulu serius tak konfident. nampak org nak snap gmbr je cik cepat cepat chow. takpun tayang tapak tangan. aksi 'talk to my hand'..

Bengong ar. tapi skrg satu je teman2 cik heran.

'ko suke bergambar tapi apsal ko tak beli camera sendirik?'

wohoo, pedas. meh cik jawab kat sini

' Aku takde seni mensnap gambar, tangan shacking snap gmbr org.
Aku takmau beli camera dengan alasan aku nak save budget.
Dan klu aku ada camera sendiri harus tak byk gmbr aku dlm gmbr'

Rugi bukan?

Buat ape, yea tak... jadi strategi cik sekarang tempek saje muka kat sume camera org.

Mari!!!!


Terbaru; Aksi Farewell ofismet tghri tadi..
ni buat2 muka baik nie


Aksi sebelum naik bas..
orang ramai kiri kanan nih.. siap dpt pewwwit lagi
seronok dpt pewwitttt..hahahaha

aksi layang layang terbang seberat 80kg
ko berani? cik apa ada hallll..


praktis posing gedix cenggini
motip? mau pose gini masa OUTDOOR WEDDING nantiiiiiiii
Dengan baju pengantin kaler merah

pedulik hape cik kalau bakal suami kaler gelap.
Ada cik kesah!

hahahaha


2 comments:

azy said...

suka gmbar tebannnnngggggg tinggggggiiiiii.......hehehe..

Mimy Hamid said...

ko kemain dah berposing skrang kan..syabas beteh