Wednesday, July 28, 2010

Kecik Hati

Pagi pagi dah buat cik sentap. Kecik hati ngan budak ofis. Mula rasa nak carik keje lain secepat mungkin. Kenapa hai ko cik. Masalah datag bertimpa timpa. Hati terus terusan di duga. Hati ni rasa berat je, sebak tak tertahan tahan. Airmata asyik nak tergenang genang je. Ya Allah, larikan lah perasaan ini jauh jauh. Tak best la.

Sekarang rasa sunyi, Rasa dah takde sapa nak kawan, wat hal sendiri, pi keje balik keje, jiwa kosong, merana, tak leh tidur, lengan ni asyik dok atas dahi je time tidur. Alhamdulillah dugaan ini datang ketika cik kuat. Tapi cik tak sekuat mana. 

Istilah 'Tidur tak lena, mandi tak basah, makan tak kenyang' boleh di guna pakai tika ini. Sedih....

* Jap Jap, nak gi toilet nak nangis puas puas

7 comments:

aYuJeLiTa said...

sabar ye cik.. biar org wat kite.. jgn kite wat org.. semat dlm hati tuh slogan ADA AKU KISAH!.. senyum yerw... ;D

cik xxx said...

yea, skrg dah senyum
ha tgk tgk :-)

Anonymous said...

sama la kita cik menghadapi masalah yg sama...kita sabar je lah walaupun kadang-kadang macam dah hilang semangat...apa yang penting cik tak berkeseorangan...:))

Anonymous said...

"tidur tak lena, makan tak kenyang" masuk toilet tuh mesti berak tak pam.. kihkihkih

chill beybeh..chill.. pergi laa lari2 laju2 keliling taman.. confirm hati rasa nyaman lepas tuh..

-KuraKura-

Anonymous said...

ape la sangat......banyak bersabar ..ok la tu.......senang je...
1) ado den kesah.....
2) pegi la mampus...

jgn pikir sangat...nanti tensen....
dalam hati ade taman....

kok oda said...

g shopping2, try baju la cik. retail therapy org kata. hehehe :-)

cik xxx said...

cik/encik anonymous2 ni sape yea.
nak kenal nak kenal