Tuesday, June 29, 2010

Dah Bagi Betis Nak Peha

Dey, ko suruh aku upload aku upload. Tak sabar2 nak pampang gambar kelah kat FB kann. Bile aku dah upload, banyak bunyi lak ko eh. Aku upload 20 keping je. semua aku letak gambar senonoh dan semunggah. ko tau tak bape lama aku nak upload tu. lama loh.. berpeluh peluh aku.

ko pulak senang2 bagi komen mengarah kat aku. 'xxx, yang ni tolong delete ek'...ha, yang ni pung'...'yang ni skali'.... weh, upload sendiri ar lain kali. banyak bunyi ar ko. aku bukan bibik ko ok. byk lagi keje lain aku nak buat nih.

last2 cik buat private only me. ha, amek ko. nak, ko upload sendiri. memberatkan FB aku je...
bye..

2 comments:

ShaEyna Shah My said...

sy pun ade member cam ni. kalo dia upload gambo kite ntah ape2x, kite orite jer tp bile kite plak yang upload, semendang tak ok.. nyampah kekadang tue...hehehe

cik xxx said...

taknak exposekan diri jangan berFB la camtu. jgn ada acc pun. tu baru betul menutup aurat.

Ni tak, snap gambar bergedik sakan. pastu nak tapis bagai. haih, dunia2