Thursday, May 6, 2010

"U Dah Kurus Mae..."

Ha, ni cite skrg. Time dulu jgn harap cik dapat pujian mcm ni. Eh, pujian ke? belasah la labu..
Tapi bile ofcmate cina tegur gini, tiba2 hati kat sebelah jantung cik ni mengembang pantas. Eh, adakah ku semput. oh tidak... Cik sukee rupanyee..

Hahaha, tapi kembang kembang jugak..jgn badan ni ngembang balik udah..tak larat cik main yoyo yg berat nih.

20kg dah hilang. Lagi 20kg payah lak dia kuar. Yela, lemak tepung lama berkampung sepanjang hayat dlm badan cik. Nak dihalau mcm kilat, idak le dia nak pegi serta merta. supe la cite yg dok umah setinggan,kan. kerajaan nak wat jalan n halau depa macam kilat, idak le depa nak kuar? sama la konsepnye ngan Lemak.

Target sebelum raya ni Cik nak berat 63kg dan tunjuk kat Poksu cik kat kg. Yoyo o nih cite dalam tepon dia pi Gym. dari berat boroi 98kg skrg dah hensem ke 70Kg. siap ada muscle ketak2 katanya. lagi poyo siap MMS gambar mcm malek nor dia kat cik. Geli ar cik tgk. 

Takpe poksu, cik low profile. Tak sukee tayang2 badan ni sume. ko akan terperanjat landak tgk cik dipagi raya nanti. Hahaha

* Adakah ini entry pembalasan. oh, tidak.. hanya pembakar semangat je.

1 comment:

ShaEyna Shah said...

hai cik...

orang pertama komen... kembang sat... hehehe... sy tergugat ngn 'kecepatan' penurunan cik ni, tak leh jadi ni... raye ne sy pun target nak slim shady, nak rase len sikit dr raye2x sebelum ni.. kite berusaha bersama2x cik...